Re: יחידת דיור שלישית בחלקה חקלאית
21/06/2007 בשעה 11:16
#33355
ארז מירב
מנהל בפורום
Re: יחידת דיור שלישית בחלקה חקלאית
שלום, ככלל, ניתן לבדוק מול הוועדה המקומית לתכנון ובניה, או ישירות מול המינהל אופציה לרישוי יח' שלישית. במידה ואתה בטוח כי לא ניתן ע"פ התב"ע לבצע זאת, ניתן לבצע הליך של שינוי תב"ע, אך הדבר יהיה כרוך בתשלום דמי הסכמה למנהל (בהנחה שיסכים), ודמי השבחה.
ארז מירב
יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
erezmeirav1@gmail.com
erez-meirav.com