Re: חוק עידוד בניה להשכרה
09/01/2008 בשעה 20:35
#33720
ארז מירב
מנהל בפורום
Re: חוק עידוד בניה להשכרה
התב"ע היא הקובעת. תוכל ליהנות מהטבות המס לשכירות ע"פ החוק האמור- רק אם בתב"ע מותר לבנות את מספר היח' המינימאלי הקבוע בחוק זה. במקרה שציינת, אם בתב"ע מותר לבנות רק 4 יח' דיור, כנראה לא תוכל ליישם את הטבות המס הנוגעות להשכרתן.
ארז מירב
יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
erezmeirav1@gmail.com
erez-meirav.com