נסח טאבו להיתר בניה
27/06/2007 בשעה 11:54
#33366
-3942
משתתף
נסח טאבו להיתר בניה
תודה על התגובה המהירה. קראתי את המאמר ובסעיף מסויים רשום שיש צורך ב: "הצהרותיהם וחתימותיהם של אדריכל המבנה, מהנדס הבניין, הבעלים (יש לצרף נסח טאבו בתוקף לחצי השנה האחרונה, או העתק מחוזה חכירה מול מנהל מקרקעי ישראל)". מה קורה במידה ואין טאבו לבניין? לא ניתן לבצע הרחבה בכלל?!