תוספת בניה או הריסה?
30/06/2008 בשעה 09:31
#34191
ארז מירב
מנהל בפורום
תוספת בניה או הריסה?
שלום, השווי של הרצפה אותה את רוצה להשאיר מתגמד לנוכח הקושי לחבר רצפה ישנה לחדשה, העיכוב שנגרם לקבלן והייקור בעבודתו. ידוע כי במקרים כאלה עדיפה הריסה כללית, גם מבחינה כלכלית.
ארז מירב
יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
erezmeirav1@gmail.com
erez-meirav.com