Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חוסר שביעות רצון מאדריכל

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #29454
    -3484
    משתתף

    חוסר שביעות רצון מאדריכל

    שלום רב. בהקשר של יחסי אדריכל ולקוח. מבקשים דעתך. אנחנו משפצים דירה קטנה. חתמנו חוזה עם ארכיטקט. התחלנו לעבוד איתו ועכשיו איננו מרוצים מתוכניותיו ומהתנהלותו. אנו מוצאים, שאינו מתאים לנו, אינו קשוב ואינו מתייחס כלל לצרכינו בתיכנון. היו ביטולי פגישות, נסיעות לא צפויות לחו"ל וכד'. שילמנו לו לא מעט על החשבון. האם יש לנו עילה להפר את החוזה ולדרוש חלק מהתשלום בחזרה? תודה

    #35594
    -3483
    משתתף

    Re: חוסר שביעות רצון מאדריכל

    מרים שלום רב אשמח להציע לך את שרותי כאדריכלית ומעצבת פנים במידה ותחליטו להחליף את הנוכחי את מוזמנת גם להיכנס לאתר שלנו להתרשם  http://WWW.NOMA.CO.IL מבטיחה לך שלא תתאכזבי מהטיפול האישי , היחס והתוצאות בברכה מאיה


    #35593
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    Re: חוסר שביעות רצון מאדריכל

    שלום, אני מקווה שסכום התשלום הכולל מחולק לשלבים: סקיצות, מודל תלת מימדי, תכניות עבודה, פיקוח. השאלה היא לאן הגעתם איתו. בעיקרון, כל עוד לא בוצע שלב מסויים- אין צורך לשלם עליו. כמובן שאם החוזה לא הכיל סעיפים לשלבי תשלום ישנה בעיה. גם במקרה כזה, עדיין ניתן להיפרד, ע"י חישוב משותף של העבודה שכבר נעשתה וסופקה- ותשלום עבור החלק היחסי. במידה ושום נסיון לתקשורת בעניין אינו עולה יפה- יש לבדוק אפשרויות מול עו"ד.


    ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי        


    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן