Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שאלה בקשר לנפחים

  • This topic is empty.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #30905
    -2880
    משתתף

    שאלה בקשר לנפחים

    שלום,
    אני סטודנט באוניברסיטת בן גוריון. כחלק מעבודת סיום התואר אני צריך לבדוק יתכנות של פרוייקט מסויים. הפרוייקט שאני בודק הוא סקי חולות (מי שמכיר מדרום אמריקה) ואת האפשרות לבנות הר מלאכותי בארץ שישמש לזה. לצערי משום שדבר כזה לא נעשה עדיין בארץ ואני לא מצליח למצוא מידע.
    לכן, בתור התחלה אני צריך לדעת מה המידות של הר בצורת טרפז שניתן לבנות מ100000 טון חול, כלומר עד לאיזה גובה ניתן להגיע וכמה שטח הוא יתפוס. בנוסף אשמח אם בתור בונוס מישהו יוכל להגיד לי האם דבר כזה אפשרי לבנייה על הר קיים.
    תודה על העזרה!

    #38050
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    Re: שאלה בקשר לנפחים

    שלום, אני מניח שאם הייתי משקיע זמן הייתי מוצא את המידות של ההר. אולם עצל אני, ורק אוכל להמליץ כי לא כל ההר יהיה עשוי חול (למה לבזבז כ"ע הרבה חול?) מה גם שההר יהפוך לשטוח עם הזמן, השימוש והרוח. לך על מורדות של הר קיים, ושפוך שם חול למכביר, כאשר בכל עונה, שפוך מעט על מנת לפצות על הידרדרות החול כלפי מטה. בהצלחה, ושלח לי כרטיס לפתיחה (:


    ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי        


    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

    #38049
    -2880
    משתתף

    Re: שאלה בקשר לנפחים

    תודה על העיצה, בעיקרון התכנון לבנות על הר קיים בשביל לחסוך בזמן ובכסף. חיפשתי באינטרנט נוסחא שתעזור לי לחשב את המידות של הטרפז אבל ללא הצלחה. אתה יכול לקשר אותי לנוסחא שכזאת? או שהעניין יותר מורכב ממה שאני חושב? נ.ב. הנפח של כמות כזאת של חול הוא כ71500 מ"ק (1400 קילו חול יבש נכנס במ"ק). בעיקרון גם נוסחה שתדרוש ממני לעשות חישובי מידות עם ניסיון וטעייה עד שאגיע למשקל/נפח הנ"ל גם יעזור.


מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן