Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טיח, צבע וחיפויים

חשיבות רבה יש לאופן היישום של שכבת הגימור של הקירות: טיח, צבע וחיפויים- הן לבידוד הבית מפגעי מזג האויר והן למראה הסופי. במדריכים הבאים ננסה לתת מענה לשאלות שנובעות מכך.

איטום גגות

איטום גגות – זמן שווה כסף

המחירים של איטום גגות משתנים ביחס לפרמטרים רבים, אבל כדי לבחור את השיטה המתאימה אנחנו צריכים לשקול גם כמה זמן לוקח לאטום את הגג, איך זה קשור לעונה בה אתם מבצעים את האיטום, מה טווח האחריות ולאחר כל השאלות האלו תוכלו לדעת האם הסכום אותו אתם משלמים שווה את המחיר או לא. הסתכלות לטווח הארוך […]

מה חשוב לבדוק לפני בחירת אריחים למטבח שלכם

מה חשוב לבדוק לפני בחירת אריחים למטבח שלכם

חיפוי קירות המטבח באמצעות אריחים הפך למאוד נפוץ בימינו, במטרה להשיג שני יתרונות מאוד חשובים – שדרוג המראה של חלל זה וכמו כן, שמירה על הקירות מפני הכתמה ורטיבות. מאחר ולא מדובר באלמנטים שמחליפים לעיתים קרובות, אם בכלל, כדאי מאוד לדעת איך לבחור אריחים למטבח בצורה נכונה. קראו את השורות הבאות ותקבלו את כל הדגשים […]

המדריך השלם לצביעת הבית

אחת מעבודות הריענון האהובות ביותר היא צביעת הבית. אין כמו להיכנס לבית רענן, נקי, שמדיף ריח של צבע חדש ושמעניק תחושת אור ומרחב. מאחר ומדובר בעבודה פשוטה וזולה יחסית, שיכולה לעשות פלאים למראה הבית ולשדרג אותו בקלות ובמהירות, היא לא נחשבת מאיימת במיוחד ורבים מעדיפים לבצע אותה באופן עצמאי, ללא עזרה של בעל מקצוע.

סוגי שיש נפוצים, והשימוש בהם

שיש הוא אחד מסוגי האבן הטבעית הבולטים והנפוצים ביותר בשימוש. מחירו לא נמוך, אבל הוא קשיח מצד אחד, ונח לעיבוד – מצד שני. בכתבה הבאה נסקור את סוגי השיש הנפוצים, והשימושים המומלצים להם.

צביעת חדר האמבטיה- שיטות ודגשים

כמה פעמים נתקלתם בבעיות צבע שנוצרו דווקא בחדר האמבטיה? סביר להניח שלא פעם אחת. צביעת חדר האמבטיה מציבה בפני המשפץ מספר אתגרים ולכן יש להתייחס אליה בצורה שונה לחלוטין בהשוואה לצביעת דירה.


דילוג לתוכן