בניית גדר בטון ע"י קבלן
15/06/2021 בשעה 22:24
#37476
ארז מירב
מנהל בפורום
בניית גדר בטון ע"י קבלן
שלום, בניית גדר בטון ללא טיח בצד אחד איננה חוקית. בדוק ישירות מול פקחי הועדה המקומית לתכנון ובניה. גם הגובה שלה צריך להיות מוגבל ל 150 ס"מ.
ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי
ארז מירב
יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
erezmeirav1@gmail.com
erez-meirav.com