פתיחת דלת וחלון
23/01/2015 בשעה 12:22
#38235
ארז מירב
מנהל בפורום
פתיחת דלת וחלון
לפי החוק היבש זה מצריך היתר. עם זאת, מנסיוני, כל עוד זה לא פוגע בשכנים הפקחים מתעלמים.
ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי
ארז מירב
יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
erezmeirav1@gmail.com
erez-meirav.com